Crossout Recenze

Zdarma
9

Úžasný

9.2

Čtenářské hodnocení

Crossout

Post-apokalyptická budoucnost je stále atraktivní téma. Tentokrát nebudeme čelit hordám nemrtvých, ale budeme se bavit v různých až často bizarních vozidlech. Pokud jste si mysleli, že Mad Max je dost blázen, podívejte se na výtvory Crossoutových hráčů. Přestože Crossout vypadá jako MMO, není to klasický zástupce tohoto žánru. Základ byl položen v jedné z předchozích her týmu Targem Games – Hard Truck Apocalypse. Na rozdíl od předchůdce je Crossout zábavnější, zaměřený především na multiplayer a také zdarma. Model zdarma vás téměř neomezuje v hraní, nemusíte investovat zbytečně peníze do různých balíčků. Můžete si vychutnat jízdu a upravování aut i bez nich. Právě tato filozofie distribuce hry může nakonec přispět k rozšíření trhu, kde chybí něco podobného.

V každém dobrém MMO máte příběh. Crossout je ale úplně jiný. Nemáte žádný otevřený svět, jen sedm map, které vypadají úžasně. Je to skvělá zábava a ve virtuální garáži strávíte spoustu času. Tam, kde ostatní hry vyhazují několik možností, zde najdete vše co chcete. Přidělejte různé předměty na trup vozu, často i zbytečný šrot, ale o to je to zábavnější. Hmotnost a tím i mobilita stroje jsou také důležité. Kromě klasických automatických věží jsou také obří brokovnice, raketové odpalovače, ale nezapomínejte i na kontaktní souboje, kde jsou vhodné nárazníky, beranidla a nože. Některé střelné zbraně jsou omezeny municí, jiné musí být chlazeny.

Můžete vyzkoušet svou práci na testovací mapě, ale i nahrát na server a nabídnout ho jiným hráčům. Nabídka je již dostatečně rozmanitá a rozsáhlá. Najdete a stáhnete spoustu zajímavých vozidel, někteří z nich jsou obrovské tanky budící úctu. Pokud si pamatujete stavebnici Merkur, víte, co budete dělat. Zde přinejmenším neztratíte drobné šrouby a matky.

Nic vám nebrání v ponoření se do post-apokalyptického světa, ve kterém můžete vytvořit vozidlo podle vlastní představivosti. Vyzkoušejte Crossout zdarma jak dlouho budete chtít!

Klady

• Hra je zdarma