Hrát teď

Metin2 Recenze

8.6

Čtenářské hodnocení

Příběh Metin2

Kdysi dávno byla jedna velká říše, která existovala po celém kontinentu. Země, kde neexistovaly války a nemoci. Lidé tu žili šťastní a v harmonickém soužití. Jejich osud se však začal měnit, když z nebe spadl obrovský kámen zvaný Metin. Ten začal měnit zvířata v příšery a jeho přítomnost způsobovala nemoci, které se šířily po celém světě. Nevinní lidé ožívali jako nemrtví, kteří působili zkázu a chaos. Nakonec se jediné impérium rozpadlo na tři nepřátelská království, kde všichni bojují za vlastní přežití.

Další menší kameny padaly čas od času všude po třech království, která žila ve strachu. Nikdo by se odvážil přiblížit ke kamenům Metin, protože ty nejděsivější stvůry byly vždy poblíž. Lidé si však uvědomili, že síla kamenu Metin rostla a cítili obrovskou ztrátu energie, která mizela z celého jejich světa. Začali věřit, že to způsobuje Dračí bůh, který se v zemi objevil a lidé doufali, že on by mohl být tím, kdo obnoví jejich zemi a dovede je znovu ke klidu a míru.

Každý hráč ve hře Metin2 má vlastní výbavu, jež je vylepšována po tzv. úrovních. Do úrovně +4 stačí za vylepšení zaplatit několika yangy, pro vyšší úrovně budete potřebovat i různé suroviny, které se dají získat např. zabíjením nepřátel. Nejvyšší úrovní je obvykle +9, některé předměty však lze z +9 povýšit ještě na tzv. epickou úroveň. Vaši výbavu dokáže vylepšit kovář, který se nachází v hlavním městě hráčovy říše, a specialisté sídlící ve Věži démonů. Věž je však obsazena silnými nepřáteli, proto se tato lokace otevírá až po dosažení 40. levelu. Při každém výstupu do 6. patra věže se však objeví pouze jeden ze specialistů, již vylepší jen jednu věc, nepotřebují k tomu ale žádné suroviny. Dále lze výbavu vylepšovat pomocí Požehnaných pergamenů. Zde se za vylepšení vždy platí surovinami.

Postavy v Metin2

Hráči si mohou zvolit jedno z pěti povolání: Válečník, Ninja, Šaman,Sura nebo Lycan. Případně v ženské variantě: Válečnice, Ninja, Šamanka a Sura. Kromě vlkodlaka má každé povolání ještě další dvě specializace . Od páté úrovně si hráči můžou vybrat kouzla. Válečník má na výběr mezi mentálním útokem a tělesným útokem. Ninja má na výběr mezi útoky na dálku a našlapování polehoučku a kouzla na blízko. Šaman si může vybrat mezi dračí mocí a léčením. A Sura si může vybrat mezi černou magií a magickými zbraněmi.

Hráč vs. hráč (PvP)

Když postava dosáhne patnácté úrovně, je v Metin2 dostupné PvP. Existují tři způsoby, jak bojovat s ostatními hráči. První je vyzvat hráče k souboji pravým kliknutím na požadovaného soupeře a zvolením možnosti „Souboj“. To je nejčastější způsob a v případě smrti nejsou ztraceny žádné zkušenostní body. Druhý způsob je bojovat s hráči z jiného království. Tento způsob nevyžaduje výzvu k souboji, jelikož jiné království je automaticky považováno za nepřátelské. Třetí způsob je aktivovat možnost „Volný“ v menu hry. To umožňuje hráči útok na kohokoliv bez rozdílu království a bez potřeby souhlasu s výzvou k souboji. Znamená to ale i to, že i hráč může být kýmkoliv napaden. V tomto režimu boje může hráč přijít o body hodnosti. Pokud hráč ztratí příliš mnoho bodů hodnosti, změní se jeho titul na „Krutý“, bude mít negativní body, což vede k nižší šanci získat předmět ze zabitých nestvůr a k nedůvěře ostatních hráčů. Hráči s pozitivní hodností pak mohou takovéhoto „krutého“ hráče libovolně napadnout. Na úrovni 50 nebo vyšší mají hráči s titulem „Krutý“ jistou šanci, že v případě zabití od jiného hráče upustí libovolný předmět z inventáře.

Ztracené heslo

Registrovat